Veel gestelde vragen

Bestellen

Betalen

Bezorgen

Afhalen

Retourneren

Garanties

 

 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de "bestel" button vervolgens "voeg toe aan winkelwagen" button te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop "Bestelling bevestigen" drukt is je bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Nee dit is niet mogelijk.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een orderbevestiging. Indien je de order direct betaalt, ontvang je ook direct de factuur.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

 

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Betalen kan voorlopig alleen via iDeal.

iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank en is in Nederland de meest gebruikte betaalmethode. iDEAL werkt direct samen met 9 grote banken in Nederland: ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en van Lanschot. De klant betaalt voor de bestelling in de vertrouwde internetbankieren omgeving van zijn of haar bank.

Voor betalingen in onze webshop maken wij gebruik van de Payment Service Provider (PSP) Mollie.





Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Bestellingen betaald via iDeal worden binnen drie dagen verwerkt.


 

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen € 1,- (€ 1,21 inclusief btw) per item aan bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland.
Wij leveren niet aan andere landen.

Land Levertijd
Verzendkosten
Nederland 24 uur €1,21 (incl. btw)

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Heb je voor 15:00 uur je bestelling geplaatst en betaald, dan zal binnen 3 dagen je bestelling via Post NL verstuurd worden.
POST NL bezorgt op maandag t/m Zaterdag 13:00 uur.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

De voorraad staat op de product pagina en is vermeld per maat of uitvoering. Als het product niet op voorraad is of de levertijd is langer dan 1 werkdag krijg je een extra melding in het winkelwagen-scherm.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden. Wil je een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen vinden plaats met PostNL, zij bezorgen je bestelling op het door jou aangegeven afleveradres.
PostNL bezorgt op maandag t/m zaterdag.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is op dit moment helaas nog niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. Je bestelling wordt in je brievenbus afgeleverd.

 

Afhalen

Waar is valentijn-cadeaus gevestigd?

Wij zijn gevestigd in 's-Gravenhage.

Wat zijn de openingstijden?

Onze webwinkel is 24/7 online bereikbaar. Onze contactgegevens vind je hier .

Is het mogelijk om pas te betalen bij het afhalen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

 

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer je niet 100% tevreden bent over je aankoop dan kan je de aankoop tot 14 dagen na ontvangst bij ons aanmelden om retour te willen sturen, hiervoor dien je ons eerst een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. te sturen, waarna je het pakket aan ons retour kunt sturen, binnen nogmaals 14 dagen vanaf aanmelden.
De bestelling dient onbeschadigd en indien mogelijk in de originele en onbeschadigde verpakking teruggestuurd te worden, inclusief de verkregen factuur waarop je vermeldt of het pakket geruild of geretourneerd wordt.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Indien je een artikel wilt ruilen stuur je het pakket naar ons terug via PostNL, de verzendkosten zijn voor jouw rekening, de verzendkosten van het nieuwe pakket wat wij naar je opsturen bij een ruiling is éénmalig voor onze rekening.

Wil je de gehele bestelling retourneren? Valentijn-cadeaus.nl zal de gehele aankoopsom aan je terugstorten, de verzendkosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.

Bij het retourneren van een deel van de bestelling zijn de verzendkosten voor het retour zenden voor je eigen rekening. De aankoopsom van het geretourneerde deel van de bestelling zal aan je worden teruggestort, de verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen aan valentijn-cadeaus.nl kenbaar te worden gemaakt via een mail.

Het terugbetalen van betaalde bedragen zal plaatsvinden met dezelfdebetaalmethode die je gebruikt hebt om de bestelling te betalen.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen bij ons aan te melden om te willen retourneren, je dient wel eerst een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. te sturen naar ons. De retourzending dient na melding binnen 14 dagen bij ons onbeschadigd geretourneerd te zijn. Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt, wordt deze binnen 48 uur in behandeling genomen en verwerkt. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het bedrag zal dan binnen 10 werkdagen teruggestort worden op je rekeningnummer.
Om je retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat je de aangegeven procedure volgt en de factuur mee stuurt.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem contact op met de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., dan proberen wij je verder te helpen.

Waar kan ik een klacht uiten?

Heb je een klacht over een artikel, onze dienstverlening of over de bezorging van je bestelling? 
Wij verzoeken je dan om de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 1 maand, aan ons kenbaar te maken, dit kan via onze Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
We reageren zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 3 werkdagen op je klacht en zullen in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen.

 

Garanties

Hoe lang is de garantieperiode?

Valentijn-cadeaus.nl houdt de garantie periodes aan van de fabrikanten.


Retour adres

Valentijn-cadeaus.nl
Elandstraat 200
2513 GX  's-Gravenhage
Nederland

Inloggen